Tilmeld dig til

Morgenfest 6 – Sådan rammer du rigtigt med annoncering på Youtube

Har du overvejet, eller har du allerede annoncer på Youtube, så skal du helt bestemt med til denne morgenfest!! 

 

Hvis du skulle være i tvivl, er Display Ads og Youtube Ads sjældent det, vi foreslår som kanal nr. 1, 2, 3 eller 4.

 

Resultaterne er for rigtigt mange virksomheder langt fra tilfredsstillende. 😕

 

Høj bouncerate, mange “invalid clicks” (læs: spam), få konverteringer og mildest talt questionable placeringer af annoncer. 🚫

 

Og don’t even get us started, hvad angår de tusindvis af visninger på Gurli Gris-videoer, Brandmand Sam, Cocomelon og alle de andre, som barnet med iPad’en nyder. 👶
De sælger ikke mange industrimaskiner, biler og SaaS-subscriptions.

 

Men der er en løsning, som får dig langt tættere på den lavpris TV-reklame eksponering, du ønsker. 📺💰

 

Du bevarer den lave pris pr. visning og undgår Gurli Gris fuldstændigt.🐷❌

 

Løsningen er: Channel Factory.

 

 

Den korte intro:📝
• Du fortæller, hvilke kategorier du er relevant for – f.eks. “Hus & Have”. 🏡
Dermed ryger hele børnekategorien ud af dit budget.👶💸

 

• Du fortæller, om du vil fremstå i videoer, hvor Gordon Ramsay kalder nogen en “idiot sandwich”, Kanye tilsviner jøder mv.🤬
Alle videoer vurderes med en suitability-score på imellem 0 og 10, hvor du sætter grænsen.

 

• Du fortæller, hvilke emner/søgeord, som specielt er relevante for din forretning.🔍

 

• Du vælger sprog og anden relevant demografi for indholdet, du ønsker at dukke op på.🌍
(Herudover kan du begrænse lige så meget, som du normalt ville gøre i dine Youtube-kampagner bagefter)

 

= Channel Factory bygger en inklusions-kanalliste til dig, som er de eneste kanaler, dine kampagner bliver kørt på.🎯

 

De er skarpe, relevante for din branche og dermed langt mere kvalificeret eksponering, end du normalt vil opnå med Youtube.📈

 

Det er tæt på genialt og bør afprøves!👌🚀

 

Vi får denne dag besøg af Anders fra Channel Factory, der vil fortælle os om hvordan deres system kan hjælpe dig, med en vellykket annoncering.

 

 

Program
08.30 Netværk og et rundstykke 
09.00 Hvordan kan du bruge Channel Factory – oplæg ved Anders fra CF
10.30 Tid til at netværke (frivilligt)
11.00 Tak for denne gang

Deltagere (6)

  • Sune Roed
    Sune Roed - Mornings ApS [Morningbound | Morningtrain]
  • Anders Daugaard
    Anders Daugaard - Channel Factory
  • Maiken Holleufer
    Maiken Holleufer - Prima Færdighæk
  • Anna Dyg Ernst
    Anna Dyg Ernst - ITW GSE
  • Laufey Svanborgardottir
    Laufey Svanborgardottir - TietgenSkolen
  • Frederik Hestbjerg
    Frederik Hestbjerg - Selvstændig/Freelance
Sidste chance for tilmelding: 16. nov 2023
  • Adresse Morningtrain ApS
  • Dato November 17, 2023
  • Tid 08:30 - 11:00
  • Deltagere 6 / 20